fredag 24. mai 2013

Nature heals

 
 
Endelig har våren kommet til landet i nord. Vi har også fått en liten smak på sommeren. Det kribler i kropp og sjel akkurat som naturen selv bevrer og sitrer av forventning.
 
 
Naturen er en del av meg. Jeg bruker naturen som meditasjon - til inspirasjon - til kontemplasjon. Naturen gir meg balanse.
 
I dag vil jeg bare dele denne videoen med bilder jeg har tatt på de mange turene jeg har hatt med kamera som følgesvenn.
 
Len deg tilbake - pust og nyt musikk, tekst og bilder.
 
God helg der ute - og jeg anbefaler en om dagen - en dose med naturopplevelse.
 
(om du ikke får opp videoen på denne siden kan du søke den opp på YouTube under Astrid Dyve)

 
 

 


"Hvilket liv kan sammenliknes med dette? Sittende stille ved vinduet, ser jeg løvet falle og blomstene blomstre, mens årstidene kommer og går" (Hsueh-Tou 982-1052)

 
 
"Jeg lener meg tilbake og inviterer min sjel" (W. Whitman)




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

I KORONAENS TID

"  Fysisk avstand trenger ikke bety annet enn at relasjonen mellom oss må finne nye veier.  Og det gjør den- akkurat som vann renner de...