lørdag 14. desember 2019

14. desember




De aller fleste av oss vil gjennom livets reise oppleve å bli såret. En del reiser seg og går videre, mens andre lukker hjertet for å gardere seg mot å bli såret igjen.

I kjærlighet og vennskap er det ikke bare fred og glede. Kjærlighetens veier kan være vanskelige og bratte. Vi må våge å åpne hjertet og vise

HENGIVENHET

Hengivenhet er et ord som har sunget i hodet mitt i flere dager. Et ord som uttrykker den inderlige følelsen av personlig tilknytning til en annen. En følelse som er mellom to sanne venner.
Ordet kom til meg en dag min firbente venn satt å så meg inn i øynene. Den betingelsesløse kjærligheten i blikket hans fortalte meg noe om hva hengivenhet er. 

Våger jeg å vise min hengivenhet til de jeg er glad i? Jeg ønsker å leve med et åpent hjerte. Da må jeg være modig.

Jeg er ikke mine tanker. Jeg er ikke mine følelser. De er ikke min identitet, men de er en del av meg og jeg vil dele. Dele med deg.

Vær god og vis hengivenhet også overfor deg selv. 
Fordi du fortjener det.











Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

I KORONAENS TID

"  Fysisk avstand trenger ikke bety annet enn at relasjonen mellom oss må finne nye veier.  Og det gjør den- akkurat som vann renner de...