søndag 15. desember 2019

15. desember


"Ikke uten deg - aldri uten deg..." 
Sangen leker seg inn i kroppen og legger seg mykt rundt hjerterota. Aldri uten deg. 

Jeg kan tåle alt. Jeg kan ri stormen av. Jeg kan strekke armene i været og vise Pippipower - Girlpower! Gudinnekraft! Ja så sterk kan jeg være!

Men ikke alene. Aldri uten deg. Fordi jeg er et menneske  
skapt til fellesskap og 


TILHØRIGHET

Vi er ment for hverandre. Å vise at vi trenger hverandre er en god ting. Det er en styrke. Vi er en del av fellesskapet. Oss og hverandre. Fine ord. 

Det å føle seg inkludert - en del av i flokken - å føle OSS - det er for meg selve julebudskapet . 

"Jeg kan være venn og bror. For alle dem jeg måtte møte.... men ikke uten deg...aldri uten deg" 





Nyt den vakre sangen til Lars Myhre:
















Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

I KORONAENS TID

"  Fysisk avstand trenger ikke bety annet enn at relasjonen mellom oss må finne nye veier.  Og det gjør den- akkurat som vann renner de...