mandag 2. desember 2019

3. desember



Jeg vandret ut i den gråbleke morgenen. Verden hadde tatt på seg svart og hvit frakk. Det knirket under føttene mens jeg gikk. Jeg hørte snøen falle. Dalende snøkrystaller som sloss om å kile meg i øynene.

Jeg sto rolig og lyttet. Snøen hvisket lekent. Ellers var det bare

STILLHET

Stillhet. En sjelden opplevelse i vår tid. I vår verden. Det er nærmest en luksus-vare å regne. Noen frykter den og omgir seg med konstant lyd for å føle seg trygge. Andre søker den. Noen finner den aldri.

Våg å lytte til stillheten. Den har noe å fortelle. Den er ikke et tomrom. Stillheten er en venn som vil omfavne deg og får deg til å lytte - virkelig lytte - innover. Inn til hjertets hvisken. 

Hyssssj.......



Hører du den?






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

I KORONAENS TID

"  Fysisk avstand trenger ikke bety annet enn at relasjonen mellom oss må finne nye veier.  Og det gjør den- akkurat som vann renner de...