tirsdag 20. desember 2016

Luke 20



"Jag trivs best i öppna landskap"
(Ulf Lundell)


Ja, jeg trives best i åpent landskap. Jeg er for 

ÅPENHET

Åpenhet på alle plan. Jeg er for et åpent samfunn. Jeg er for åpenhet mellom mennesker. Det å møte hverandre med ærlighet og oppriktighet. 

Åpenhet på et dypere plan, krever tillit. Å leve i åpenhet gjør oss sårbare. Vi må vise andre at vi er verdig deres tillit og deres åpenhet. Trustworthy. 


 Dyr er noen fine hjerteåpnere


Det å leve med et åpent sinn - leve med et åpent hjerte. Det tror jeg på. Det er et vågestykke. Men jeg velger å åpne hjertedøra og utenfor står det VELKOMMEN! 
Velkommen inn.



Det er skrevet i stein




Våger vi å åpne opp?




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

I KORONAENS TID

"  Fysisk avstand trenger ikke bety annet enn at relasjonen mellom oss må finne nye veier.  Og det gjør den- akkurat som vann renner de...